Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Proces realizacji zamówienia

         Kiedy można anulować złożone zamówienie?

         Zamawianie produktów personalizowanych 

         Zamawianie produktów niepersonalizowanych

         Potwierdzenie zamówienia

         Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

         

 

 

 

 Jak sprawdzić dostępność towaru?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

     Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem,

      poinformuj mnie poprzez email: {kontakt@murmi.pl} 

     Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, 

     Średnia ilość – jest przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy,

     Duża ilość – w magazynie jest wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień,

     Dostępny na zamówienie – mogę specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt -

       skontaktuj się ze mną drogą email: {kontakt@murmi.pl} 

     Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce,

     Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie mojego sklepu.

Jak zamawiać?

       Kiedy znajdą Państwo produkt, który chcieliby zamówić, proszę kliknąć na jego fotografię, a automatycznie nastąpi przekierowanie na szczegółowe informacje o nim takie np jak: cena, kolor, wymiar, ilość sztuk itp.

Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup, proszę kliknąć na ikonę koszyk i artykuł automatycznie się w nim znajdzie. Zawartość koszyka znajduje się w górnym prawym narożniku, gdzie widoczna jest ilość oraz cena produktów. Po kliknięciu na ikonę koszyka wyświetli się szczegółowy wykaz dodanych artykułów, które można usunąć w dowolnym momencie.

   Po sprawdzeniu zawartości koszyka, należy wybrać sposób dostawy oraz płatności i kliknąć na "zamawiam". Następnie można zarejestrować się w sklepie (możliwość na bieżąco śledzenia swojego zamówienia) lub złożyć zamówienie bez zakładania konta, ale podając dane niezbędne do wysyłki. Należy potwierdzić regulamin sklepu i kliknąć na "podsumowanie" oraz "zamawiam i płacę."

 

                                  

                                  

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

    Na Twój adres email będą przesyłane informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

                                 

 

Kiedy można anulować złożone zamówienie?

 

   Jeżeli chcieliby Państwo anulować zamówienie na produkty niepersonalizowane proszę o przesłanie na e-mail kontakt@murmi.pl numeru zamówienia z prośbą o jego anulowanie (bez podawania przyczyny). Po otrzymaniu takiej informacji otrzymają Państwo zwrotny e-mail z potwierdzeniem, że zamówienie zostało anulowane. 

UWAGA! W przypadku produktów personalizowanych np. stempli, naklejek, jeżeli zostały one już wykonane nie ma możliwości anulowania takiego zamówienia.

 

 

                                 

 

Zamawianie produktów personalizowanych

 

    Proces realizacji artykułów personalizowanych trwa od 6-14 dni roboczych (dokładne informacje o czasie realizacji znajdują się w zakładce dostawa i płatność).

 

 Po otrzymaniu zamówienia na artykuły personalizowane (stempelki, naklejki), w ciągu 1-2 dni roboczych                      otrzymają Państwo e-maile z projekt (pdf).

 Proszę o dokładne sprawdzenie otrzymanego projektu, jeżeli mają Państwo uwagi lub chcą zmienić coś w projekcie        proszę o poinformowanie mnie e-mailem. Po zaakceptowaniu ostatecznej wersji projektu, proszę o zrobienie                przelewu. Po wpłynięciu pieniędzy na konto rozpoczyna się proces realizacji zamówienia. Jeżeli w projekcie                  występują błędy, których klient nie zauważył, nie może to być podstawą do reklamacji.

  Jeżeli w ciągu 2-3 dni roboczych nie otrzymają Państwo projektu, proszę o sprawdzenie skrzynki SPAM lub                   powiadomić mnie e-mailem.

 

 

                                 

 

Zamawianie artykułów niepersonalizowanych

 

   Produkty niepersonalizowane są wysyłane w ciągu 3-8 dni roboczych (szczegóły z zakładce dostawa i płatność)

Jeżeli zamawiają Państwo towary z różnymi terminami dostawy to całe zamówienie zostanie wysłane w jednej paczce (uwzględniając najdłuższy termin dostawy), chyba, że ustalono inaczej z klientem. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

                                 

 

Potwierdzenie zamówienia

 

   Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-maila, jeżeli w ciągu 2 dni nie wpłynie potwierdzenie proszę o sprawdzenie skrzynki Spamu lub wysłanie e-maila na adres kontakt@murmi.pl . Jeżeli zamawiali Państwo produkty personalizowane proszę oczekiwać na projekt w ciągu 1-2 dni roboczych. 

 

                                 

                                                                                                     

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl